Internet y las Comunicaciones Corporativas: Reorientando la Información Financiera de las Empresas.
Date
2005-05-24Author
Palabras Clave
Globalización y tecnología, Información financiera, Comunicaciones corporativas, Flujos de efectivo, Valor económico agregado (EVA), Retorno sobre la inversión (ROI), Estructura y gerencia, Value Drivers, Estrategias y beneficiosGlobalization and technology, Financial information, Corporate communications, Flow of cash, Economic value attaché (added) (EVE), Return on investment (ROI), Structure and management, Value Drivers, Strategies and benefits
Metadata
Show full item recordAbstract
SUMARIO
Editorial
Morillo Moreno, Marysela C.
Ideas para Impulsar la Investigación en la Facultad de Ciencias Económicas y Sociales de la Universidad de Los Andes (FACES-ULA).
Ideas design to stimulate the investigation in the Faculty of Economic and Social Faculty Sciences of the University of The Andes.
Casal, Rosa Aura
Cambio de Paradigmas, Complejidad y Educación: Breves comentarios para fundar un debate.
Change of Paradigms, Complexity and Education: Some commentaries to found debate.
Ferguson, Alex
Nuevas Técnicas de Control y Gestión de Costos en Búsqueda de Competitividad.
New Technologies of Control and Management of Costs in Search of Competitiveness.
Molina de Paredes, Olga Rosa
Consideraciones sobre la Gerencia Universitaria en la Escuela de Economía de la Facultad de Ciencias Económicas y Sociales de la Universidad de Los Andes.
Considerations on the University Management in the School of Economy of the Faculty of Economic and Social Sciences of the University of The Andes.
Monagas, Dulce
La Contabilidad de Costos y el Diseño de Mezcla de Productos.
The Accounting of Costs and the Design of Mixture(Mixing) of Products.
Morillo Moreno, Marysela C.
Internet y las Comunicaciones Corporativas: Reorientando la Información Financiera de las Empresas.
Internet and the Corporate Communications: Reorientating the Financial Information of the Companies.
Santaella, Germán
La Universidad de Los Andes como Organización Inteligente.
The University of The Andes like Intelligent Organization.
Viloria O., Norka
Eventos
Collections
Información Adicional
Otros Títulos | Internet and the Corporate Communications: Reorientating the Financial Information of the Companies. |
Editor | SABER ULA |
ISSN | 1316-8533 |
Colación | 53-58 |
Periodicidad | semestral |
Publicación Electrónica | Revista Actualidad Contable FACES |